PDA

View Full Version : Humor



Pages : [1] 2 3 4 5

  1. Some pics i thought its nice to share!
  2. check out these pics
  3. Mac kills my inner child
  4. Game-
  5. my new addiction...
  6. Nba Fights
  7. This...Can't...Be...Real...
  8. Mini Jacko
  9. Car Crashes Into Scott Storch's House
  10. ***** Stole My Fish HAHAHAHAHA LOL
  11. which one is buddha
  12. Oooh My God!!??
  13. houston we got a problem
  14. pacx
  15. eminem at 50
  16. take a look at this pic, its hella freaky
  17. prank gone wrong
  18. Bored At Work????, This even worked with my firewall
  19. The Internet is for porn
  20. Dave Chappelle Killn' them softly
  21. these are actual laws in Texas lmao
  22. how to be a good wife lmao
  23. stand up comic
  24. haha ***** slapped
  25. gotta share this
  26. ya might b a redneck if........
  27. widow
  28. Osama bin found!!!!
  29. country music
  30. lmao AJ gotta video!
  31. funny as hell but a lil cruel
  32. camel toe song
  33. sum drinks for tha hurricane season!
  34. guts and balls
  35. a love poem
  36. great sex
  37. dirty IQ
  38. 101 things not to say..............
  39. to god from a dog
  40. good bad and ugly
  41. brokeback ranch
  42. a joke
  43. stutter
  44. alleged lookalikes lol
  45. because I'm a man
  46. 25 reasons
  47. greaser babies
  48. homeless dude
  49. Drive by Farting...Oh My Goodness !!!!!!!!!!!
  50. redneck zoo
  51. some jokes
  52. thank fuk its friday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  53. cleaning the toilet
  54. politically correct
  55. Jigaboo Jones Breaks Sum Guyz Wrist Wit A Dolla 98
  56. steve irwin interview
  57. John Madden Popcorn Popper
  58. hmmmm, who needs this? lmfao
  59. rectum stretcher
  60. lmao human beatbox
  61. tupac vs barney lol
  62. wierd al - white and nerdy
  63. travis simmons/stand up comic
  64. stand up comic gets punched on stage
  65. lemme see ya grillz lmao
  66. Eyeball Cleaning-
  67. Miami Heat Team Spirit lmao
  68. Texan Chilli Contest
  69. funny and annoying! lmao
  70. just wondering
  71. chinese in 5 minutes lmao
  72. Man Rules LMAO
  73. Dear Alcohol! funny stuff
  74. new rules for 2006! lmfao
  75. joke for ya
  76. Chappelle's Show Season 2 (Episodes 1-12)
  77. Chappelle's Show Season 3 (Lost Episodes)
  78. Dear Tech Support lmao
  79. jokes
  80. ?'s
  81. hillbillys
  82. Enjooyy the real mathematics!!!
  83. Happy Halloween! Lmfao
  84. Nature Lover lmfao
  85. Ginuwine lol
  86. Cute Puppies
  87. Mad Cow
  88. Can you raed tihs
  89. good jokes
  90. Insanity
  91. If Raptors Were Black
  92. Hilarious and so true lmao
  93. Gay As Gangstas
  94. Dude impersonating jigga, snoop and dmx
  95. See jim jones fly high
  96. bill cosby gangsta rap
  97. Bill Gates Disses JayZ + Jim Jones
  98. Wtf
  99. Bullfight
  100. Check it out!! Real UFO
  101. chachapelle show.
  102. quentin + nas
  103. OMG *speechless*
  104. LMAO, police brutality at its funniest
  105. Pranking a Telemarketer
  106. 10 Husbands, Still a Virgin
  107. Merry F*%!!in Xmas
  108. viagara
  109. ---- Yo Mama Battles ----
  110. Eye candy
  111. Mike Tyson
  112. Balls Of Steel
  113. Rappers 2nd Jobs LOL
  114. Man Laws
  115. Idiots Of The Year 2006
  116. "why Did The Chicken Cross The Road?"
  117. A revolution In Monitor Screen cleaning
  118. Words Of Wisdom
  119. Sex Ed Lmmfao
  120. Some Humor 4 the ladies of MB.net :love:
  121. The most functional English word
  122. How much does pizza weigh?!
  123. 2007
  124. O You Mad Coz I'm Stylin On You
  125. Rapping at McDonalds
  126. Ever Wonder
  127. Got Usher runnin for his money
  128. Parenting FAQ's
  129. Think before you speak...
  130. Litte Girl And Her Goldfish LMMFAO
  131. the chipmunks
  132. Not So Romantic Valentines
  133. How To Speak About Women
  134. You Just May Be A Nymphomaniac If...
  135. How To Lose Your Job
  136. **** water I want one of these
  137. Lil Jon with no glasses
  138. lmao
  139. Wtf ????????????
  140. freestyle battle turns in2 a fight, funny shit
  141. fifa
  142. I Will Survive 2007 LMFAO
  143. Super Mario Bros - The Impossible Levels
  144. Krazy Bones Ghetto Chase lmao
  145. The Landlord & Will Ferrell
  146. Tech Support
  147. If Hip Hop Was High School
  148. ManBoobs LMMFAO!
  149. Scare Tactics funny as hell
  150. More Scare Tactics
  151. Ghetto Superhero
  152. Suge Knight The Cowboy
  153. Cop calls 911 after eating Marijuana Brownies
  154. The Sportsman's Double
  155. god daym
  156. Forum
  157. Angiest Cat In Th World
  158. Can You Read Japanese
  159. Racist Jokes
  160. My Tombstone haha i gotta have this
  161. Your PC's Hidden Settings lmao
  162. Does Size Matter?
  163. Funny Quotes
  164. 6 Best Smart Ass Answers
  165. kids minds
  166. tool man
  167. Japanese Counting in English
  168. Notorious BIG - 'One More Chance' translated to conservative English LMAO
  169. Fart Jokes
  170. Wedded Bliss lol
  171. Taking 1 For The Team LMAO
  172. How To Rap Like Lil Wayne
  173. laffin baby
  174. Wedding Fight
  175. Steven Seagal Sprite Ad
  176. Happy Slapper Gets Smacked
  177. 3 Year old goes airborn from breakdancer lol
  178. Fire Fart
  179. Improve Your English
  180. Evolution Of Dance
  181. kinda sick, but made me laff like a crazy person hahaha
  182. NEW 2Pac interview
  183. A parody of Avril Lavigne's "Girlfriend."
  184. Jacko does the hamster dance
  185. Local Law Enforcement
  186. Google Tricks
  187. Geography of men and women
  188. Ya Got Jokes
  189. Eminem Gets Bruno Ass In His Face At The MTV Movie Awards 2009
  190. Think Lady Gaga Is Hot ?
  191. Internet Gangstas
  192. swearing baby wtf xD
  193. pogo sticks are dangerous business
  194. This smiley is so funny !
  195. Super MJ Bros
  196. whats ur quickest
  197. The Funny Picture Topic:
  198. Funny Thug In Me Remake
  199. How can she slap?!
  200. Only In The Middle East - Lmfao!
  201. talent show gone wrong..
  202. Run this town.. SPOOF.
  203. Drake best i ever had SPOOF
  204. Babay Beyonce!
  205. WHAT'S ROCKET SCIENCE? LoL @ This Stupid Blonde
  206. Youngbuck falls of his harley LOLLOLOL
  207. 50 Cent “Fat Joe’s New Album Is Dangerous” [Video]
  208. T-Pain Obama Auto-Tune
  209. Explosive Ass!!! OMG
  210. Lil Wayne Drives Through The Wrong Neighbourhood
  211. Metal Gear.......Awesome!!! 1+2
  212. Trapped in the Drive Thru, Drive Thru, Drive Thru!
  213. Like Um!!!!
  214. Nick Cannon Gay?
  215. I Have No Idea..
  216. g baby humor
  217. Krazy Dog Dream
  218. Elderly Couple Fight with Two Drunk Girls in the Street
  219. Eric Cartman- Pokerface LMAO
  220. Burning a cat
  221. 2 girls 1 cup
  222. Drink Driving:Fork Lift Driver Crashes Into Shelves And Knocks Down The WHOLE Aisle!!
  223. Girlfriends Against Modern Warfare 2 PSA- Stop The Madness!!
  224. Kid Gets Owned In a Prank!
  225. Bird Shits In Reporters Mouth
  226. Japanese Find An Unknown Lifeform
  227. She will kick monster's ass
  228. Mockaveli
  229. Football Player Not Moving After Snap
  230. Diabeetus Guy
  231. funny 2pac cover
  232. Bill Cosby - Porno
  233. MADtv - Weekend At Tupac's
  234. Hitler gets Banned from Metal Gear Online
  235. Bangs - Take U To Da Moviez
  236. Strange kid singing
  237. 2 Girls and 1 Cup Remake
  238. The Fresh Prince Of Bel Air -Best of Geoffrey
  239. WHAT THE F*** hahah
  240. Why Must I Cry ??
  241. Funny Freestyle Video - ROFL XD
  242. Show Me Your Genitals
  243. Look Who Turned Up In Twilight
  244. MS Respond to “Corrupt” Xbox LIVE Moderator
  245. Ja rule gets owned by batista lol
  246. Obama Dance Off
  247. PS3 Error. Fat Guy Pissed
  248. check this out !!
  249. Iron Sheik Vs. Beetlejuice
  250. Tupac Bus